måndag 20 februari 2012

hur Roligt är det egentligen att virka?

Idag fick jag känslan av att min yngsta fis inte blir lika uppspelt över att virka som sin mor. 




Seriöst. Hon somnade på min virkbeskrivning! 
Helt plötsligt kom hon, placerade sin filt och la sig ljudlöst ner och somnade som en stock. 


Jag försöker att förlåta henne för detta. 


och vad virkar jag nu? ny bikini för madonna? bajsklumpar? muffins för den som bantar?



                                           Som mormor skulle ha sagt, Den som lever får se.

2 kommentarer:

  1. Haha, lillgumman, så himla söt hon är!!!

    Kan det månne bli en sån där rabbit som på bilden? Annars röstar jag på ny bikini till Madonna! :D // Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja dom är söta när dom sover :)
      hihi, jag önskar att det vore madonnas bikini, men du har som vanligt helt rätt! kram!!

      Radera