fredag 2 september 2011

samlare...

En strålande vårdag med tyg-handlade, suttit och virkat i solen, fått nya fräknar och lekt ute hela eftermiddagen med barnen! Inget nytt är sytt, men istället tänker jag få visa veckans tyg-kap!

Denna godbit vann jag på TradeMe.. vågar knappt sätta saxen i denna!


Älskar tyger.. 
Dessa köptes på rea idag...
Ja, jag älskar verkligen tyger..
Detta underbara tyg (Michel Miller) klickade jag hem i veckan också..
Så, nu är det nog köpstopp för ett tag framöver.. 






3 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska tyger du ha fyndat!!! ME LIKE!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Stina! Va kul att du börjat blogga! Har lagt till din blogg till mina favoriter. Kul att se vad du har för dig over there :)
    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej Camilla, vad rolig att höra att du läser min blogg!!! tack! :)) Ska göra mitt bästa för att redogöra för livet här!!! :)) KRAM!!!

    SvaraRadera