onsdag 14 september 2011

ååhåhåå All Blacks..

.. nä, oroa er icke! Jag har inte blivit hjärntvättad av den pågående världscupen..
däremot virkade jag igår dessa All Blacks-booties till min mans kusin-barn som fyller ett år i helgen!


Fick riva upp och göra om cirka tjugoelva gånger, och "the Silver fern" blev ju lite vildvuxen om man jämför med All Blacks logo.. men men, jag är övertygad om att födelsedagsbarnet i alla fall kommer att ha varma fötter!

Nu ska jag ut i den varma vårsolen!

(ett tillägg: den varma vårsolen förvandlades till en hemsk storm precis lagom till att jag skulle promenera till stora M's dagis! Kan meddela att en dubbel-barnvagn är himla tung att styra i motvind när det stormar.)

4 kommentarer:

  1. Tjusigt!! :-) Kanske skulle ta å lägga in en beställning på ett par med Modos loggo ;-)
    Va härligt det låter med vårväder..ja ehurrmmm, kanske inte stormen dock :-0..här har det hållregnat konstant i 3 veckor tro jag, blötaste hösten jag varit med om :-/

    SvaraRadera
  2. haha, synd bara att det är så mycket detaljer på modologgan.. jag är tyvärr inte duktig nog för den!!
    Men huva, vad tråkigt med så mycket regn!! Annars brukar ju hösten vara underbar årstid i sverige!!

    SvaraRadera
  3. haha, jo, den e nog hopplös att få till med nål å tråd!! :-p...skoja bara ;-)

    SvaraRadera
  4. haha sant sant! Med nål å tråd går det nog! Jag tänkte mest hur man skulle kunna virka in den i mönstret.. fast det är ju inte direkt omöjligt heller :))

    SvaraRadera