tisdag 6 september 2011

overkill

Egentligen, om jag inte varit hemma själv med barnen, så hade jag spenderat dagen under täcket i självömkan och bara varit Sjuk. Istället lägger man i överväxeln, busar med barnen ute, lagar indisk mat till middag, handlar mat på kvällen och ja.. virkar! Problemet är kanske att man tror att man har allt under kontroll fastän man inte riktigt är med på noterna. Här är dagens virkning.. ett par "värmisar" (fingerlösa vantar) kanske borde jag ha virk-förbud när jag har feber?




Jag ville göra något roligt, kanske en dinosaurie eller ett monster.. 
det blev en anka.. eh.

2 kommentarer:

  1. Shit vilka fina!! Du är en sån fantastisk idéspruta!! Fattar inte hur man kommer på en sån grej!! ...eller går du på några starka mediciner nu när du e sjuk!? ;-) Ta å lugna ner dej nu så du blir frisk nån gång!! <3

    SvaraRadera
  2. haha ja det är nog penicillinen som ger mig muppiga idéer! :) tack fina du för kommentaren! :) puss!

    SvaraRadera