lördag 8 oktober 2011

pösiga jeans

Efter några dagars uppehåll på grund av alla-möjliga-sjukdomar denna vecka, så har jag nu sytt lite mer igen.
Egentligen måste jag erkänna att jag tycker att tajta punk/rock jeans är himla gulligt på småfisar.. men när jag tänker efter så är det ju inte speciellt trevligt för en 1 eller 2-åring att knappt kunna röra sig och busa runt
(Det kommer väl sådana jeans i tonåren ändå! Eller förhoppningsvis inte, men vem kan undgå?) 

Så mina första jeans blev således dessa i mjukt jeanstyg i pösig modell med muddar i eget mönster.


Bakfickan


Den blivande ägarinnan sover sött i sin säng, så livebilder och utvärdering får vänta!

Hum hum.. natten är ung, vad ska man sy nu tro?

3 kommentarer:

  1. Dom blev ju superfina! vad duktig du är! kramar Johanna B

    SvaraRadera
  2. JAg bara älskar dina kreationer!!! <3

    SvaraRadera
  3. Men tack så mycket snälla ni!!!!
    Blir nästan generad nu!!! :)

    SvaraRadera