lördag 26 november 2011

I badrumshyllan

Nej, jag smygäter inte i badrummet.



Däremot har jag ikväll provat Noo'poo för allraste förstaste gången. 
För den förvirrade: Nej, jag brukar vanligtvis inte ha bajs i håret (jag skrev vanligtvis då jag trots allt är tvåbarnsförälder och man kan aldrig så noga veta), men det handlar om att sluta med schampo. 
Kolla till exempel här för mer info. 

Jag är svinless på att vara beroende av Mitt Dyra schampo + balsam, och kan inte använda någon annan produkt utan att likna trasselsudds syster. 

Så jag provar. En månad ska man tydligen ge det, för att man ska få resultat. 

Mitt hår har nästan torkat efter första tvätten. Och jag måste medge att Äppelciderlukten redan börjat försvinna 
(eller har mina näsborrar imploderat). 
Jag får fråga min man när han kommer hem. 

4 kommentarer:

  1. ahhaaaa, nu förstår jag noo poo som i shampoooo, I see. Tog ett tag för myntet att trilla ner idag :) / Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Intressant, återkoppla gärna, för jag måste tvätta mitt varje dag, annars blir det fett direkt...skulle nog behöva en schampoo-avvänjning! :D Har även hört om balsam-metoden-att man då bara använder balsam.... Syster

    SvaraRadera
  3. Syster: ja det blir lätt en ond cirkel det där! Ju mer man tvättar, desto mer fett måste huden producera! Hittills, 24 h senare, så känns mitt hår suuuper! Det är totalt luktfritt (luktar bara Rent!), massor av volym (vilket mitt hår vanligtvis inte har!) och inte fett någonstans! Så jag är mycket nöjd över starten! :) Värt att prova? JAA!!! Om du måste tvätta varje dag, så har du inget att förlora! :) Kramar!!!

    SvaraRadera
  4. Sofia: haha, ja jag förtydligade visst aldrig det ser jag nu! :) sorry!

    SvaraRadera