onsdag 7 mars 2012

Roddan, regn och rumpnissar

Hej! här kommer lite bilder från senaste veckorna. Vi har spenderat natten hos moster i Gisborne, och jag är lycklig över att kunna få kolla min mejl igen.. ahhh.. internetberoendet är underbart!


Min underbara svärmor höll humöret på topp trots regn i väntan på Rod!

  
-en suddig Rod omgiven av sköna damer



Barnen rensar trädgården hemma hos morbror i Napier...

..i jakt på dessa godingar!

mitt andra beroende..

 Sedan åkte vi vidare till Mahia för semester på stranden.
Det blev såklart värsta stormen någonsin!
Konstant vind på över 40m/s ett helt dygn! Hjälp! Jag vaknade mitt i natten av att jag var övertygad om att taket höll på att lossna. Det visade sig att vårat tak höll, men inte grannens! Faktum är ett flertal sommarstugor i området tappade taken denna dag! Galet!

Väger man mindre än 15 kilo, är det bäst att hålla sig inomhus när det stormar! Tack o lov hade vi fått med oss fingerfärg i alla fall...






Lite svårt att ta foton under stormen..

Och sedan en natt så kom mygg-invasionen från hell!
Stackars små mopparna...


..nu hoppas vi på att snart få ha lite sköna semesterbilder att bjuda på! 
Kom igen sommaren, var är du!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar