onsdag 31 augusti 2011

en strulig sak

Jag får ibland för mig att starta projekt efter kl. 22. Förvisso har jag alltid varit en nattmänniska, men jag försöker ihärdigt ignorera att ålder och barn (får man skylla på sina barn?) inte skulle ha någon inverkan på min livsstil. Istället drar jag fram saxen och börjar sy! Men oj vad strulig jag är! Mönster klipps ut galet, sömmar sys åt fel håll, jag får för mig att nåla är överskattat och allt blir rappakalja!

Detta skulle i vart fall blivit ett par brallor, men på grund av alla tänkbara struligheter så måste jag lämna slutsömmarna tills imorgon.




kan dock rapportera att stora M var mycket nöjd över tröjan från igår! 


Okej, godnatt kära besökare, ska nu vila upp mig inför morgondagens stora galej...




2 kommentarer:

  1. Ser framemot att se slutresultatet! Ser ut att vara jättefina tyger även i detta plagg! ;-)

    SvaraRadera
  2. tack sötnos! de går väldans långsamt med byxorna (alldeles för vackert väder idag!), men snart så! :)

    SvaraRadera