måndag 21 maj 2012

tiden flyger

Mini M börjar bli stor.
Snart 2 år gammal och kallar sig själv "stortjej" numera.
Hur kan det gå så fort? Hur gammal har jag blivit för att tiden ska gå så här snabbt?


Jag har fått låna en påse med användbara kläder från min fina vän Kickan, och när mini M såg dessa stövlar samt målarrock så var det kärlek från första stund.

Ibland driver hon oss till nära galenskap med sin tjurighet (som när hon kommer ut från sängen för 127e gången samma natt), men när hon kommer med sina goa pussar så är hon förlåten varje gång!
Vår lillskrutt.

5 kommentarer:

  1. Du är nog lite äldre än när du retade mig för att jag va såååå gammal...typ ;)

    SvaraRadera
  2. ...än vad jag var...skulle det självklart stå, ber om ursäkt, måste va min höga ålder som spökar.

    SvaraRadera
  3. haha tusan Lena, du är ju i stort sett pensionär nu liksom! :)
    Härligt att se dig o lilla familjen sist!!! Hoppas vi ses snart igen här i norr!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. hihi gullungen va hon e söt!!
    Va kul att hon gillade utstyrseln! ;-)

    //Kickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha japp, hon vill ha på sig målarrocken varje dag! :)och stövlarna slåss dom om ibland! tack tack för lånet!!! KRAM!

      Radera