onsdag 11 april 2012

Virka regnbågshalsband / Crochet Rainbow necklace

Tur jag solade igår, för idag har det bara regnat, samt min lilla dotter vaknade kl.05 med feber och otrevligheter, medan den äldre dottern utvecklade samma symtom efter lunch. Vi har sett För mycket på Thomas the Tank Engine och ätit glass till lunch och fish'n'chips till middag.
Dessutom har jag virkat!
(inte sån tokigt dag för mig själv med andra ord)

Liknande halsband i regnbågens färger har jag sett på Etsy.. och vill såklart göra en egen!

 Stora M hjälpte till att organisera alla bollarna

 Till slut var alla på plats!

 Det tog sin lilla tid innan alla trådar var fast!

Men så blev den tillslut klar! (ett tränat öga kan säkert se lätt feberglans utvecklas i stora M's ögon.. samt spår av morot runt munnen)
ta-daa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar