torsdag 5 april 2012

en höstdag

Hösten är här.
Men egentligen betyder det inte så mycket med årstider här. Det är lite svalare på kvällarna nu, men annars är det ungefär samma som sommaren. Inbitna NZ-ländare protesterar säkert, men jag tycker nog att allt över +15 och sol känns som sommarväder (allt som inte kräver långkalsongern'?)!

Det är förskräckligt bekvämt att bo i ett tempererat klimat!

 Lilla M älskar att vara ute i trädgården! 


Vad mer har vi pysslat med idag? 
Knappar såklart! 

Jag kan minnas hur skoj det var att leka min mammas knapp-samling, och vilka underbara skatter som fanns gömda längst ner i lådorna. 
Min egna samling är ganska blygsam i jämförelse.. men lilla M är alltid sugen på att "leka låda" varje kväll! 



Önskar alla som läser här en riktigt Glad Påsk!!!!!


2 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK älskade du!!!
    Och jag håller med, allt väder som inte kräver långkalsonger e sommarväder, hihi!
    //Kickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, men det kanske är för att vi är norrlänningar? :)
      STÖRSTA KRAMEN (och ses snaaaart!)! :)))

      Radera