tisdag 17 april 2012

reslust

Hur många pass behöver en familj om fyra?

Svar: en hel hög!

Jag börjar mentalt förbereda mig för att packa. Tänka lite smått på vad som är bra att ha med. Hinner knappt ta fram resväskan så blir jag överfallen av baciller! Har ändå hunnit med att handla lite mutor på the Organic shop (Kanske känns det lite bättre att ge barnen godismutor ifall man vet att de är ekologiska? Jag hoppas det, för dom var jäklit dyra!), samt lite små små leksaker, pennor, roliga små block, helt nya Thomas the Tank Engine böcker och annat smått som kan få barnen att uppföra sig fantastiskt under resan!

Vi kan nog ändå behöva någon som håller en tumme eller två för oss på fredag.
Någon?



4 kommentarer:

  1. Mina tummar kommer att vara stenhårt spända, jag lovar! ;) Fast jag vet att M&M kommer att klara resan galant. Och du och Andy också! ;) Må bara hälsan vara med dig, håller tummarna för att bacillerna sticker också! Vi höra vidare! Kram!!!! // Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman!!! Japp, vi får hoppas att medicinen hinner ta ihjäl det mesta i bacill-väg! :) Hörs och ses snaaart! :))))

      Radera
  2. Håller tummen stenhårt vill jag lova!! Både för att bacillerna ska flyga sin kos och att ni ska flyga tryggt å stillsamt! ;-)
    Ni är så duktiga som tar er för att göra detta tycker jag!! Imponerande driftigt! :-)
    LYCKA TILL!!! många cyberkramar tills vidare** //Kickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja man har inte så mycket val när man vill åka hem till svea! :) Det är bara att flyga och hoppas på det bästa! :)
      KRAM o ses snart!!

      Radera