söndag 11 december 2011

trevlig flygresa!

En av de få nackdelarna med att bo här, är att det ligger så långt borta från hemlandet som man kan komma! 
Jag önskar jag kunde sitta o babbla en hel kväll med käraste syster, knuffas med mina brödrar, krama om mina fina vänner eller titta in på en spontan kaffe hos en trevlig granne. 

Men, jag har ju turen att ha föräldrar som kan, vill och vågar flyga hela vägen hit för att hälsa på oss! 
Vad underbart!

Sist vi sågs var i september 2010, då detta fotot togs


Nu har de lämnat Sveriges gränser och har påbörjat en lång resa hit! 
På tisdag landar de i hufvudstaden, och vi längtar så!
Hoppas flygresan går fint, vi ses snart! :)

2 kommentarer:

  1. Så fin bild på mamma o pappa och gotjejerna! Ja, nu sitter de på ett plan till Bangkok! Snart, snart får ni ses igen, vad härligt! Kramen!!! // Linda

    SvaraRadera
  2. Det blir superskoj att få rå om dem i några månader och visa dem landet!!! Känns overkligt!!! Nästa gång får ni också komma ju! KRAM!!!

    SvaraRadera