måndag 26 december 2011

det är över nu

..men jag kommer att komma ihåg denna jul som en av de mest avslappnade någonsin!

lite casual julgodistillverkning, iklädd pyjamas (nej min dotter har inte läppstift) 

hum hum vad finns däri?

"Håll min öl så hjälper jag dig att öppna paketet"

Duka fint

Mörda skinkan

Äta gott

Äta ännu mera gott

Utfodra djuren (med russin)

Egentligen som vilket svensk jul som helst! Bara att barnen kunde ha shorts o linne, och att en kall öl satt riktigt fint i värmen!

Eftersom vi saknar förmåga att hålla oss till planerna, så drar vi imorgon norrut igen, till min mans stuga (beach house)! Kommer åter till helgen med nya bilder! 
Ha det gott så länge!

3 kommentarer:

  1. God fortsättning på er! Vad mysig och avslappnad jul, en sådan jul som man vill ha varje år!!! Gillar bilderna helskarpt, speciellt där M håller ölen åt Andy, hehe!

    Ha en skön trip, mys och pys! Kramis och hälsa! // Linda

    SvaraRadera
  2. Hihi tack! jo visst känns det som att hon håller ölen med oroväckande avslappnad stil? hjälp! Hoppas ni hade en fin julvecka hemma!!! kramkram!

    SvaraRadera
  3. good girl drink your beer that way you won't resist later when I try getting your panties off, I am going to enjoy that lovely tight bald lilpussy

    SvaraRadera