lördag 24 december 2011

inte en stressad min!

Fast idag är det ju egentligen julafton..
jag, mormor och farmor lämnade barnen med deras fader och morfar, och så drog vi till en stor shopping center, shoppade inte en enda julklapp utan bara till oss själva i 5 timmar, fikade i lugn och ro.. sedan hem och åt en underbar middag utomhus i eftermiddagssolen och barnen kunde bada i balja utomhus..

Här stressas inte inför julen!

Jag önskar alla som råkar läsa detta mitt i julrushen, en alldeles underbar, och förhoppningsvis lugn och skön Julafton hemma i Sverige!!!!

MÅNGA KRAMAR till mina nära och kära!!!!!

2 kommentarer:

  1. ÅÅ vilken underbar julafton. 5 timmar skämma bort sig själv!! I want!! God Jul- kram Sofia.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en galet lugn jul! gillas massor! hoppas ni också fick lite lugn o ro emellanåt! Kram!!!

    SvaraRadera