torsdag 10 januari 2013

När det luktar lik i garderoben

Ikväll upptäckte jag en misstänksam liten klädhög i botten av stora M's garderob. När jag började lyfta på plaggen så ser jag att flera av dem har mystiska fläckar, plus att garderoben luktar lite ovanligt.
Det är alltid lite av en skräck i denna garderob. Det är nämligen hit de smyger när de vill vara extra busiga.

Denna gång var det turligt nog inte en bajskorv i min matlåda (det var lite av en suprise kan man säga när jag gjorde den upptäckten för några månader sedan), utan under kläderna gömde sig istället en mix av min hudkräm, tandkräm och lite blåsa-bubblor-vatten. Grejt.

Nog för att jag uppmuntrar dem att vara innovativa och allt det där.

Men tips på hur man gör barn liiite mindre busiga mottages tacksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar