tisdag 29 oktober 2013

5 år med dig

Fina unge! 
Stora M blev idag 5 år! Kan knappt förstå det själv. Jag har i en månads tid försökt få henne att önska sig något, men svaret har blivit "men mamma, jag har ju redan fått en cykel i somras". Ja, det lär ju knappast hålla i sig många år till, men jag njuter just nu av att ha barn som ännu inte utvecklat behov av få en halv leksaksaffär när de fyller år! 

De var dock båda grymt nöjda över att få dekorera tårtan själva!












Myskväll! Jag aptrött efter en utbildningsdag med föreläsningar, ungarna nöjda i sina nya pyjamasar!
Gosungar!


6 kommentarer:

  1. hipp hipp hurra för stora M!
    härligt med sån glädje över "så lite". bra uppfostrat. inte konstigt att det blir gosungar med en sån gosmamma! kram till er!/Anna K

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, det är snarare fattigdom än bra uppfostran kanske ;) Stor kram tillbaka till dig med!

      Radera
  2. Blir dom bara mer och mer lika varandra? Och lik dig med. Fina tjejer! :)
    //Anna-Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och nej tror jag. Man blir lite lurad av samma hårfärg och frisyr.. annars har dom rätt olika drag, men på kortet ser dom grymt lika ut! :)

      Radera
  3. Svar
    1. Tack hjärtat! Kommer ni upp till Norrland till jul??? Kram!

      Radera