torsdag 1 november 2012

ytterligare tillskott till högen av fingerdockor..

- en halvklädd nalle



Senaste veckan har varit spännande. Känner mig otroligt fin med smickrande svarta ringar under halvröda ögon så här i slutet av veckan. Praktik, familjeliv, vänner, sol, cykelträning, ett misslyckat balett-tränings pass för ena ungen (efter jag motstått i ur och skur så gav jag upp och tog med jäntan på ett balett-pass, där fröken i fråga vägrade vara med och så var det slut på det tjatet), mer lyckad intensiv potträning för andra ungen (återigen fungerade Jelly Beans som en bra muta. Varför finns inte Jelly Beans med i alla föräldraguider frågar jag mig nu? Varför berättade ingen?).. listan tycks aldrig ta slut.

Nu ska jag trycka i mig en chipspåse och lägga mig i koma i soffan.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar