måndag 19 november 2012

virkat mobilfodral

HEJ!
Jag börjar se slutet på tunneln!
 The Lady With the Lamp (Nightingale) har aldrig trängts med Nightwish posters på mina väggar i ungdomens dagar, om jag säger som så.
 Jag gillar att svara på allas ringningar för att jag lär mig mycket och träffar många intressant föräldrar och roliga kids, men någon måste betala för mina skavsårsplåster snart.
(Läs: jag vill ha betalt för mitt jobb!)

Så de så.

Idag var jag ledig och solen sken! Ungarna kastade av sig alla kläder och hade vattenkrig i trädgården. Jag satt som en gammal säck i en stol och bara njöt av känna fräknarna blomma. Men jag virkade ett mobilfodral också.




Okej. Nu väntar soffan.
Känner mig riktigt aktiv idag.

4 kommentarer:

  1. Härligt med ledig dag!! :-)

    SvaraRadera
  2. Snart är du klar och får tjäna storkovan, håll ut! ;) Mamma o pappa hälsar btw! :) Kramis! // Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag väntar ivrigt på storkovan! Hälsa så mkt tillbaka!! KRAM!

      Radera