måndag 25 juni 2012

virka fisk x flera

Vissa projekt blir liggandes i evigheter innan jag lyckas få dem klara.
Om jag inte gör klart ett projekt så tenderar jag att antingen mata dem till det svarta hålet i någon av mina virk-påsar, eller så konfiskeras dem av ongarna, vars oändliga fantasi medför att de bryr sig föga ifall ett projekt är klart eller ej (och blir därför nöjda ändå). 

Ikväll tog jag mig i kragen och sydde ögon på ett gäng fiskar som jag virkade för ett bra tag sedan!


 Många fiskar i olika färger..

somliga med pussmun, andra med streck-mun och några utan (beroende på ambitions nivå och dagsform)







vad gör man med ett gäng firrar på tråd?
dessa bidrar med lite färg i ett av våra fönster som saknar gardiner.
(vem behöver gardiner liksom?)


Känns bra att man faktiskt gör klart projekt ibland också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar