lördag 8 december 2012

teater apa!

Stora M är 4 år gammal och i princip vuxen nu. 

När man är vuxen får man ju dricka kaffe, göra skydives och köra bil. Riktigt så vuxen är hon inte ännu, men en annan vuxengrej är att vara lite kulturell

Idag var vi kulturella tillsammans, bara hon och jag. 
Vi tog bussen in till hufvudstaden, för att se en show i Opera huset! 


 Det är en speciellt grej att få göra något bara hon och jag. Fina fisen!

Vi matchade till och med skorna. Jag önskar jag hade ett par Thomas sockor bara... 

Extremt spännande för stora damen att se alla duktiga människor som dansade och underhöll oss! 

Jag tror hon var nöjd, för hon spenderade hela kvällen med att dansa i vardagsrummet. 

2 kommentarer:

  1. Myyys! Va härligt med lite mor- å dottertid! Det ska börjas i tid vad gäller att bli kulturell ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättehärligt!! Alldeles för sällan tyvärr! Haha, ja man kan ju alltid försöka odla kulturella barn! ;)

      Radera