söndag 23 september 2012

Marsliden

Soluppgång från vardagsrummet
gosungen! 

 Trädapan vilar

 Lite virkning hanns med också förstås..


 


 Mupparna fick åka båt.. någon ville kliva av.

 Mina föräldrars hus! 

 Mamma i bärsnåren.


Lyx med pepparkaksbak! Dessutom blivit bortskämda med färskfångad öring, nyplockade hjortron och hemmagjord vaniljglass 
(jag misstänker att min mor försöker få oss att stanna i landet..)





Lillskruttan var toknöjd över vildmarkslivet!

Tack för en fin liten semester!

4 kommentarer:

  1. Oj så fiiina bilder!!! :-) Och så fin deras "stuga" ha blivit!!...ja, nu kan man nog inte kalla det för stuga längre, hihi..
    lycka till på resan hem till NZ! Saknar er redan!! snyft... många pussar å kramar//Kickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst har den blivit stor och fin!!! Dom har verkligen gjort det mysigt där! Ja, fy tusan, jag saknar dig redan också gumman! :(( Många kramar tillbaka!!!

      Radera
  2. Nu högg det till i magen. Sköt om er!! Så tråkigt att ni ska så långt bort. Men ni finns nära i mina tankar. Tur det finns Internet. KRAM/Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina du! Ja det är verkligen trist att det ska vara så himla långt borta!! Du är alltid så välkommen till oss!!! Många kramar till dig vännen!

      Radera