söndag 22 juli 2012

en jävla fin dag

Idag besöktes en av umeås populäraste beachhäng, Bettnesand.
Tydligen är det här folket hänger på sommaren. Jag hade aldrig varit där förut, och eftersom jag faktiskt MÅSTE göra allt som jag vill denna sommar (inte gå miste, lämnar landet snart..), så var det bara att dra dit!

Det var en jäklit fin dag liksom.
 Jag fick hoppa och springa häcken av mig för att hålla mig varm (ongarna stela av skräck eller kyla?)


 Inte ens lilla M ville gå nära havet av rädsla för isflak och tillhörande isbjörnar


 Men det fanns ju gott om plats i solstolarna


Och lilla M fick se en livboj

Sen öppnade sig himlen, och uppförsbacken till bilen, med en unge på ryggen, kändes väldigt lång (och blöt). 

Bettnesand får trots allt godkänt. Vi slapp ju trängas och ungarna uppskattade bilresan hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar